Klantenservice

 

este klant, 

 

Voordeelkoning is per maandag 11 maart 2019 gestopt met haar activiteiten, u kunt dus bij ons geen bestellingen meer plaatsen. Wij beantwoorden ook per heden geen berichten meer via email of de site. Voordeelkoning website blijft nog even in de lucht totdat wij alle orders die nog open staan eventueel kunnen verzenden of annuleren dit kan wel nog een aantal weken duren. Wij hebben deze besluit genomen omdat het financieel voor ons niet meer haalbaar is. Daar bieden wij uiteraard onze excuses voor.

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

Webcare team 

 

 

 

 

 

 

 

Voor retour aanvragen alleen via u eigen account aanvragen dus niet naar . Vermeld altijd de reden van retour aanvraag. Dan krijgt u binnen een aantal dagen een reactie. U kunt ook onze retour voorwaarden raadplegen:

https://www.voordeelkoning.nl/service/retourneren/

Wilt u weten hoe lang het duurt voordat u product geleverd wordt, bekijk hieronder onze levertijden:

https://www.voordeelkoning.nl/service/levertijd/

Voordeelkoning heeft geen telefonisch klantenservice  wel behandelen wij alle vragen via email en als we op de chat aanwezig zijn. Daarbuiten zijn we bezig met het verwerken van bestellingen. 

 

OPENINGSTIJDEN chat * 

let op wij zijn niet altijd op de aangegeven tijden op de chat bereikbaar, dit kan komen omdat wij het te druk hebben met bestellingen afhandelen, email afhandeling en retour aanvragen! in dit geval stuur dan even een bericht naar ............. of een retour melden via uw eigen account.

Alleen onderstaande tijden via de chat bereikbaar! daarbuiten zijn wij gesloten en zijn wij  meestal bezig met het verwerken van bestellingen

Chat alleen bereikbaar onderstaande tijden indien aanwezig!:

Maandag gesloten
Dinsdag 09:00-11:00 
Woensdag 09:00- 11:00 
Donderdag 09:00-11:00
Vrijdag Gesloten
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

 

Voor vragen kunt u een bericht sturen naar onze klantenservice: info@voordeelkoning.nl wij proberen altijd binnen 72 uur te reageren op u bericht maar soms lukt dit niet altijd en duurt het wat langer voordat u van ons antwoord krijgt. 

 

 

Wij krijgen soms vanuit Vidaxl klantenservice te horen dat een klant belt om te vragen wat de bestelstatus is, een beschadigde artikel heeft ontvangen of een retour wil terugsturen! Vidaxl is enkel een merk en leverancier van ons. U dient niet met hen contact op te nemen maar alleen met ons via: ................ dus ook niet via my tickets in u account of via de chat kunnen wij u niet verder helpen.

Alle vragen naar:......................... behalve voor retour gebruik onderstaande email adressen:

Als u een retour op eigen initiatief teruggestuurd zijn wij niet aansprakelijk als dit verloren gaat! u dient altijd via u eigen account aan te vragen. geen gehoor? dan betekent dat het buiten de retour termijn valt.

 

Voordeelkoning heeft gekozen om alleen nog via email en chat voor onze klanten bereikbaar te zijn, zo om onze prijzen voordeliger aan u aan te kunnen bieden. 

 

Op de chat indien aanwezig, bereikbaar van di t/m do, tijden van aanwezigheid op de chat kunnen verschillen. Daarbuiten zijn wij bezig met bestellingen verwerken en beantwoorden wij wel u email. Deze kunt u sturen naar ......................

 

Vanuit onze warehouse en diverse magazijnen maken wij u bestelde product(en) verzendklaar en proberen wij deze zo snel mogelijk naar u te verzenden. Achter de schermen werken wij hard om alle bestellingen op tijd naar u te versturen. Wij hanteren voor de meeste producten rond de 18 werkdagen verzendtijd. Zie voor meer info onze levertijden.

indien een product uitverkocht blijkt te zijn laten wij u dit z.s.m. weten per email. Wij kunnen deze voor u annuleren of een alternatief aanbieden uiteraard als u hiermee akkoord gaat. 

Waarom is Voordeelkoning.nl zo voordelig? deze vraag willen wij u graag duidelijk maken dit komt niet omdat wij geen service bieden! Hieronder volgt de uitleg:

Wij werken met diverse grote leveranciers en sturen deze direct vanuit het magazijn naar u toe. Voor deze methode is gekozen om zo onze kosten laag te houden en prijzen zo voordelig mogelijk aan u aan te bieden. Ook hebben wij geen telefonisch klantenservice daar is bewust voor gekozen sinds kort om zo onze kosten laag te houden en bezig te zijn met bestellingen te verwerken.  

 

Via my tickets beantwoorden wij sinds kort geen vragen meer dit komt omdat sommige klanten onze berichten niet kunnen lezen of openen hierover hebben wij meerdere klachten ontvangen.

 

Er wordt vaak door onze klanten gevraagd of wij naast onze webwinkel een showroom of winkel hebben. Wij zijn serieus bezig om dit de komende tijd te realiseren. Wij willen immers ook u offline kunnen bedienen. Wij vinden klantcontact in de winkel ook erg leuk om te doen. Online gaat vaak minder persoonlijk en wij proberen zoveel mogelijk over ons en onze werkwijze te vertellen. 

Wij hebben plannen om de eerste winkel in de randstad te openen, meer informatie volgt nog.

Wij werken niet meer met webshop keurmerk.

 

Wij gaan binnenkort over naar een andere betrouwbare webshop keurmerk. 

 

 

 

 

 


Al onze prijzen zijn inclusief BTW

 

 

Neem contact op
Verstuur
Veelgestelde vragen