Over ons

Beste klant, 

Voordeelkoning is per maandag 11 maart 2019 gestopt met haar activiteiten, u kunt dus bij ons geen bestellingen meer plaatsen. Wij beantwoorden ook per heden geen berichten meer via email of de site. Voordeelkoning website blijft nog even in de lucht totdat wij alle orders die nog open staan eventueel kunnen verzenden of annuleren dit kan wel nog een aantal weken duren. Wij hebben deze besluit genomen omdat het financieel voor ons niet meer haalbaar is en wij failliet zijn. Daar bieden wij uiteraard onze excuses voor.

Met vriendelijke groeten,

 

Webcare team 

Maak kennis met Voordeelkoning.nl

Voordeelkoning.nl is het verrassende en inspirerende webshop met ruim 30.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken, lifestyle, fietsen, speelgoed en gespecialiseerd in elektronica en telecom hieronder valt te denken aan witgoed,smart tv´s, telefoon toestellen maar ook refurbished iphones en nog veel meer. Of je nu op zoek bent naar een keukenmachine voor jouw kook kunstjes, een handig vouwfiets of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind je allemaal bij Voordeelkoning.nl. De webshop wordt dagelijkse door duizenden klanten bezocht in Nederland maar ook in België krijgen wij steeds meer en meer naamsbekendheid. 

De komende jaren hebben wij grote groei ambities dankzij onze vertrouwde klanten en terugkerende klanten willen wij de komende jaren voor u nog meer voordeliger en scherper inkopen. Dit kunnen wij alleen realiseren met alle klanten die in ons vertrouwen. Niet voor niets hebben wij veel reviews gekregen, deze ziet u vaak apart bij elke product weergegeven. Zo ziet u de ervaringen van de andere klanten en kunt u zelf een keuze maken om tot aankoop te gaan. 

Kernwaarden

Wij werken met een enthousiast team en met een focus op de toekomst samen aan het succes van Voordeelkoning.nl. Met onze ervaring in retailen en e-commerce proberen wij met onze webwinkels e-tailen naar een hoger niveau te brengen. Naast hard werken geloven wij erin dat tevredenheid en plezier in het werk leidt tot klanttevredenheid, daarom zorgen wij ook voor de nodige fun elementen op en na het werk.

Gedreven om steeds betere service te leveren en alle mogelijkheden te benutten zijn er zeven kernwaarden geformuleerd, welke wij binnen de organisatie dragen. Deze waarden geven een direct beeld van onze organisatie; hoe we omgaan met elkaar, onze klanten en onze partners. In onze organisatie staan wij als het web warenhuis voor de volgende kernwaarden:


2. Is er speciaal voor klanten
3. Heeft passie voor producten
4. Dat werkt prettig
5. Is altijd open
6. Is vooruitstrevend en ambitieus
7. Ontwikkel met Voordeelkoning mee

1. Maakt verwachtingen waar

Onze klanten hebben een bepaalde verwachting van onze organisatie. Deze verwachting zien wij als een belofte, waarbij we alles doen wat mogelijk is om deze na te komen. Of het nou gaat om levertijden, kwaliteit van de producten of de hoge servicevoorwaarden waar Voordeelkoning voor staat.

Elke dag weer verwachten we van onszelf en van onze leveranciers dat ze staan voor datgene wat ze beloven. Hiervoor moeten wij verwachtingen naar onszelf en naar andere partners waarmaken en afspraken nakomen.

Dit lukt niet altijd, soms gaat er wel eens wat fout, maar daar leren we van en elke dag komen we weer ietsje dichter bij een betrouwbaarheid van 99,99%. Wat voor ons natuurlijk zou betekenen dat er nog steeds verbetering mogelijk is.

2. Is er speciaal voor klanten

Wij vragen ons als organisatie regelmatig af waarom we bestaan en waarom we doen wat we doen. Niet zozeer om filosofische redenen, maar omdat we de volgende vraag dan kunnen beantwoorden: we bestaan, omdat we er zijn voor de klant.
 
Sterker nog, wij zijn er speciaal voor klanten. Wij geloven erin dat als een klant chat, mailt met een product gerelateerde vraag, wij deze persoon zo goed mogelijk over het product kunnen vertellen en dat wanneer een product niet voldoet aan de wensen van de klant, wij hem één of meerdere alternatieven kunnen adviseren. Dit vraagt interesse en betrokkenheid van ons en een betrokkenheid die verwacht wordt van een specialist, een expert in de online wereld.
 
Deze focus en betrokkenheid verwachten wij van ons maar ook van onze leveranciers. Wij geloven er in dat al onze werkzaamheden en verbeteringen uiteindelijk ten goede komen aan het hoogste doel: de klant is koning en niet voor niets heten wij Voordeelkoning, deze naam is ontstaan door en voor onze klanten.

3. Heeft passie voor producten 

Product innovaties, het veranderen van de klantbehoeften- en verwachtingen houden ons continu scherp en op het puntje van onze stoel. Wij willen datgene bieden wat de klant zoekt en dan nog nét een beetje meer!

Dit vraagt om intensief contact met leveranciers en het nauwlettend volgen van de laatste trends. Op die manier kunnen wij de assortimenten inrichten op de wens van de consument. Passie voor producten gaat verder: het is ons streven om van elk product tot op de millimeter te kunnen vertellen hoe groot het is, wat de voordelen zijn, voor wie het geschikt is en voor wie niet.

Zo kunnen wij producten op de juiste manier presenteren, de consument van advies voorzien en altijd de juiste merken selecteren. Hierdoor kunnen wij een garantie bieden op al onze artikelen, wij staan voor al onze producten en onze merken. We hebben het assortiment immers zelf samengesteld!

4. Dat werkt prettig

Als e-tailer weten wij dat er verschillende soorten klanten zijn. De klant die precies weet wat ze wil, mensen die graag geadviseerd willen worden of klanten die graag overtuigd worden op het punt te staan de juiste aankoop te doen.
 
Voor alle soorten klanten wordt de klantenservice getraind om zich te kunnen inleven in de behoefte van de klant en zijn onze developers bezig om de webshop zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Wij geloven dat prettige samenwerking ontstaat uit betrokkenheid en begrip. Maar wij geloven ook in een derde factor: fun.
 
Daarom nemen wij onszelf niet te serieus en is er in de organisatie ruimte voor creatieve ideeën en een gun factor. Met elkaar, maar ook met partners en leveranciers. Wij geloven dat een hoge mate van werknemerstevredenheid in een service gerichte organisatie leidt tot hogere klanttevredenheid. Waarom zouden we anders met collega’s en leverancier omgaan dan onze klanten?

5. Is altijd open

Op onze webwinkels en de blog vertellen wij zoveel mogelijk over onszelf en ons assortiment. Waarom? Omdat we geloven in een open en transparante organisatie. We geloven hierin, omdat we denken dat een open werkwijze leidt tot vertrouwen vanuit onze klanten en een groot verantwoordelijkheidsgevoel onder onszelf.
 
Ook denken wij dat een open houding zorgt voor plezier op het werk. Wij verwachten dan ook van ons zelf en al onze leveranciers dat ze open zijn in wat ze doen en waar ze voor staan.
 
Mochten er om wat voor reden dan ook vragen zijn. Stuur ons maar eens een mail of chat met onze klantenservice medewerker! En mocht je om 02:00 ´s nachts een bestelling willen plaatsen, dan is dat ook geen probleem, Voordeelkoning.nl is namelijk altijd open!

6. Is vooruitstrevend en ambitieus

Als organisatie willen we vooruit. We willen beter worden, onderscheidend zijn en ons continu ontwikkelen. Onze klanten een eigentijds assortiment tonen, in een webwinkel die aansluit op hun behoeften.

Dit betekent dat we alle groeiproblemen van een e-tailer bij de horens moeten pakken en onze organisatie continu moeten veranderen om te schikken en mee te gaan in de veranderende omgeving.

We verwachten deze instelling dan ook van onze collega’s. Wij zijn op zoek naar mensen die hun kop boven het maaiveld durven te steken en ondernemend zijn. Soms betekent vooruitstrevendheid dat er fouten worden gemaakt en er bijvoorbeeld een webwinkel wordt geopend waar maar weinig vraag naar is. Maar ook dat is ondernemen en dat is waar Voordeelkoning voor staat.

7. Ontwikkel met Voordeelkoning.nl mee

Als organisatie is Voordeelkoning continu in ontwikkeling. Enerzijds zijn we met onze merken bezig, het uitbreiden en verbeteren van de assortimenten, anderzijds werken we aan het optimaliseren van onze  e-commerce processen, om nog klantvriendelijker te worden. Ons vak, e-tailen, bestaat nog niet zo lang, dus we vinden veel zelf uit.

Ons gedrevenheid en enthousiasme maakt dit mogelijk. Samen met onze leveranciers leveren wij elke dag een bijdrage om de markt te verbeteren en klanten te verbazen. Wij zien dat in dit proces ons persoonlijk ook ontwikkelen en dat wij net als Voordeelkoning elke dag een beetje beter worden in wat we doen.

Voordeelkoning is als organisatie een onderdeel van een groter netwerk. Ook leveranciers en andere partners dragen bij aan de service die wij willen leveren. Daarom staan we als organisatie altijd open voor samenwerking en geloven we dat door samenwerking e-commerce en e-tailen naar een hoger niveau getild kan worden en onze service nog beter kan worden.

8. onze webshops

Voordeelkoning.nl warenhuis 
Voordeelkoning,be warenhuis

Gerelateerde afbeelding

Bent u leverancier of fabrikant en wilt u een samenwerking aangaan? dit kan stuur ons een email naar .................l wij staan open voor nieuwe uitdagingen. Wij werken graag met eerlijke en betrouwbare leveranciers die hun afspraken nakomen. Dus schroom niet en laat het ons aub weten.