Garantie en Klachten

Beste klant, 

Voordeelkoning is per maandag 11 maart 2019 gestopt met haar activiteiten, u kunt dus bij ons geen bestellingen meer plaatsen. Wij beantwoorden ook per heden geen berichten meer via email of de site. Voordeelkoning website blijft nog even in de lucht totdat wij alle orders die nog open staan eventueel kunnen verzenden of annuleren dit kan wel nog een aantal weken duren. Wij hebben deze besluit genomen omdat het financieel voor ons niet meer haalbaar is en wij failliet zijn. Daar bieden wij uiteraard onze excuses voor.

Met vriendelijke groeten,

 

Webcare team 

 

 

Altijd 2 jaar garantie op onze producten

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Let er wel op dat de garantie vaak via onze leveranciers verloopt, als een product zonder toestemming van ons door een derde partij gerepareerd wordt, dan vervalt de garantie. U dient altijd alvorens aanspraak wil maken op garantie ons te benaderen en niet direct de leverancier. 

Levertijden

Voor de volgende producten geldt een langere levertermijn van 6 tot 18 werkdagen

  • Alle meubels met beginnend artikelcode VDXL
  • Fietsen binnen Nederland
  • Iphones
  • Ipads 
  • Macbooks 
  • Tv´s
  • Overige Elektronica
  • Tuinhuizen
  • Grote speelgoed zoals speelhuizen
  • Elektrische kinderauto´s
  • Erotische artikelen
  • Onderdelen voor boten
  • Trailers boot/auto
  • Accessoires voor boten
  • Sportartikelen 
  • Dierbenodigdheden
  • Witgoed
  • Kleding
  • Zware producten vanaf 20 kilo
  • Alle VDXL artikelcodes hebben langere verzendtijd tot 24 werkdagen! zoals:

Banken, kasten en dressoirs hebben een levertijd van rond de 24 werkdagen!

Dit geldt ook voor onze Belgische klanten.

Let op nadat u per email een bevestiging krijgt dat u product verzonden is, dan kan het een tot 3 dagen duren voordat dit bij u geleverd wordt. Dit geld voor al onze producten! dit omdat wij ook afhankelijk zijn van de pakketdienst of leverancier die de bestelling bij u gaat leveren. 

 

U krijgt na dat wij u bestelling gereed hebben gemaakt een bevestiging dat u product geleverd gaat worden binnen 1 a 3 dagen. Vervolgens krijgt u binnen 48 uur de track en trace code per email om het pakket te volgen. Soms wordt deze niet aangemaakt en krijgt u dus geen track en trace code per email toegestuurd.

 Zie aub voor meer info onze levertijden via de volgende link: 

https://www.voordeelkoning.nl/service/levertijd/

Klachten

Let op wij behandelen geen klachten via andere fora alleen via i........................ als u dit wel doet dan helpen wij u ook niet meer verder en reageren wij ook vervolgens ook niet meer op u klacht! zet in het onderwerp: Klacht met u ordernummer deze begint altijd met ORD0 wij reageren vervolgens zo spoedig mogelijk op uw klacht! maar altijd binnen een aantal dagen. 

Let op als u een klacht of negatief review over ons bedrijf schrijft elders, terwijl u al een klacht naar ..........................heeft gestuurd  helpen wij u ook niet meer verder! Wij krijgen dit altijd teruggekoppeld vanuit een fora of review partner ons systemen zijn verbonden op het internet met diverse bronnen, het is aan u natuurlijk om elders u klacht neer te zetten maar dit wordt op deze manier niet opgelost voor u.

De klacht! die u naar ons stuurt behandelen wij op een zorgvuldig manier. 

Waar gaan de meeste klachten over?

1.Schade,

2.Retouren,

3.Levertijden,

 

Helaas lezen  sommige klanten onze levertijden niet op onze site! waardoor er enige misverstanden over zijn. Gelukkig is dit niet het geval bij al onze klanten!. 

 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening, zowel voor jou als voor ons. Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantcontact kenbaar te maken. Dit kan per e-mail, via my tickets in u account via de chat behandelen wij geen klachten. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

U kunt u klacht aan ons richten via: ................. binnen enkele dagen krijgt u bericht dus niet direct binnen 24 uur!.

wij beantwoorden geen klachten op andere fora´s of op externe sites! hier hebben wij bewust voor gekozen omdat wij vinden dat we dit voor elke klant apart kunnen oplossen. 

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen een aantal dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Let op wij doen ons uiterste best voor elke klant en soms gaat er inderdaad ook bij ons wat mis. Maar in alle gevallen gaan we met elkaar met respect om! wij tolereren geen bedreigingen geen grove taal, scheldwoorden per email! gebeurt dit wel? dan nemen wij dit hoog op en doen wij altijd hiervan aangifte!. Ook blokkeren wij direct uw account. 

Ook annuleren wij u bestelling en indien u betaald heeft crediteren wij u gelden direct op u rekening!

Heeft u met Afterpay betaald dan crediteren wij dit zelf bij Afterpay voor u. 

Klacht over onze werkwijze? stuur een bericht naar ................. en wij proberen alles aan te doen om dit gepast voor u op te lossen. Vermeld in het onderwerp: Klacht plus u ordernummer begint altijd met ORD0.