Voor retour aanvragen graag alleen nog naar retouren@voordeelkoning.nl gebruiken dus niet naar info@voordeelkoning.nl! . Vermeld in het onderwerp retour plus u order nummer. Dan krijgt u zsm een retour label toegestuurd!

Retour kosten:  Geen retour kosten meer vanaf 2019! voor alle producten geldt dit!. 

 

Beste klant, Let op wij krijgen soms vanuit Vidaxl te horen dat een klant belt om te vragen wat de bestelstatus is, een beschadigde artikel heeft ontvangen of een retour wil terugsturen! Vidaxl is enkel een merk en leverancier! u dient niet met hen contact op te nemen maar alleen met ons via: retouren@voordeelkoning.nl dus ook niet via my tickets in uw account of via de chat kunnen wij u niet verder helpen. Wij werken met diverse leveranciers. Dus voor orderstatus, schade afhandeling, retourneren en andere vragen stel ze gerust aan ons. Vidaxl klantenservice kan u dus niet hiermee helpen. En zij gaan dus daar niet over! De keuze is aan u als u hen opbelt sturen zij u van zelf naar ons weer terug. 

Retourneren kan binnen de wettelijke termijn van 30 dagen voor de volgende producten:

  • Alle producten beginnend met artikelnummers: VDXL
  • Speelgoed
  • kinderwagens
  • Fietskar
  • Kinderfiets
  • huishoudelijke producten

Binnen de wettelijke termijn van 14 dagen de volgende producten:

  • Crazy Outlet producten 

Wat nemen wij niet retour:

  • Matras: na gebruik 
  • Scheerapparaat: na gebruik 
  • Schoonheidsproducten: na gebruik

 

 

Uiteraard als er een defect zich voordoet heeft u de wettelijke garantie van minimaal 1 jaar om deze kosteloos te laten repareren of om te ruilen voor een nieuwe product. Soms is deze niet meer op voorraad of uit het assortiment dan bieden wij altijd hiervoor een alternatief. 

Wij werken met de volgende pakketdiensten, dpd, PostNL, GLS en UPC. Bij retour wat niet via de gewone post mee kan, krijgt u vooraf van ons de retour instructies en telefoonnummer van de desbetreffende pakketdienst. U dient zelf een ophaal afspraak te maken met de pakketdienst zodat de retour vervolgens bij u opgehaald kan worden.

Volledige terugbetaling bij retourneren 

De kosten voor het terugsturen van de door u bestelde producten worden alleen vergoed zoals hierboven beschreven. Zodra de geannuleerde producten weer terug bij ons zijn worden deze gecontroleerd waarna het volledige aankoopbedrag plus eventuele verzendkosten 100% terug worden geboekt op het rekeningnummer waarmee ook betaald is binnen 3 tot 5 werkdagen.

Heeft u met Afterpay betaald dan annuleren wij u bestelling en crediteren wij dit bij hen op het moment dat de retour ontvangen is.  

Mochten wij dit nog niet hebben gedaan stuur ons een bericht en wij gaan vervolgens direct tot actie om alsnog bij Afterpay te crediteren.

Inpak instructies bij retourneren

Wij accepteren alleen producten die in de originele verpakking terug gestuurd worden zonder schade aan de doos of het product zelf! Mocht er schade aan de doos of product zijn, dan beoordelen wij dit ter plekke als dit bij ons terugkomt hier kunnen kosten voor in rekening worden gebracht.

Gebruik alleen doorzichtige plakband op de doos! dus geen bruine of grijs/zilver plakband! Als dit wel het geval is rekenen wij hiervoor kosten omdat wij een nieuwe doos bij de leverancier moeten aanschaffen!

Crediteringstermijn

Op het moment dat wij de retour binnen hebben gekregen dan storten wij binnen een aantal dagen het geld op u rekening. Mocht dit niet het geval zijn neemt u aub contact via info@voordeelkoning.nl dan maken we dit alsnog voor u direct in orde.

Hoe werkt het retourneren?

  1. Neem contact met ons op als u uw bestelling wilt annuleren dit doet u naar retouren@voordeelkoning.nl wij sturen u vervolgens binnen een aantal dagen bericht per email.
  2. Krijgt u bericht dat uw product terug kan dan ontvangt u van ons de retour instructies en retour label per email toegestuurd let op dit kan ook een aantal dagen in beslag nemen.
  3. Verpakkingsinstructies: zorg dat het product schoon en goed ingepakt is plak nooit donkere of zilver/grijze tape op de doos! gebruik altijd een doorzichtige tape hiervoor. Bij pakketpost zorg dat de accessoires en onderdelen goed zijn ingepakt, voorkeur voor de originele verpakking.

Stuur nooit op eigen initiatief een pakket terug en weiger deze ook niet aan de deur, dit gaat vaak mis omdat wij moeten achterhalen waar het pakket zich bevindt dit duurt voor u alleen maar langer voordat u retour behandeld is en u gelden terugbetaald worden. 

Als u een retour weigert aan de deur dan rekenen wij wel de retour kosten aan u door! dit verschilt per product en het gewicht van het product.