Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen aan Voordeelkoning.nl

 

Naar welke landen verzenden jullie producten?

Wij verzenden ook buiten Nederland naar de volgenden landen:

België vanaf 50 euro gratis verzonden

Duitsland vanaf 50 euro gratis verzonden

Frankrijk vanaf 100 euro gratis verzonden

Luxemburg vanaf 100 euro gratis verzonden

Onder de 50 euro rekenen wij 4,95,-euro verzendkosten ongeacht de formaat of meer pakketten dan geldt 1 tarief zoals hierboven vermeld.

Aan alle overige Europese landen komt er per pakket 15,-euro euro verzendkosten.

Vraag over de iphone en macbook zijn deze nieuw of refurbished?

Deze zijn inderdaad refurbished met een:

A grade zo goed als nieuw

B grade kan een licht krasje bevatten niet op het scherm!

C grade er zitten een aantal krasjes op de telefoon

 

Retour kosten:

Rekenen jullie retour kosten?

Wij hanteren inderdaad de volgende retour kosten: 

Retour kosten 2019:

Speelgoed gratis retourneren

Alle andere producten bij ons dient u retour kosten te betalen:

tot 15 kilo 8,95 euro per pakket 

vanaf 15 kilo 11,95 euro per pkket

Alle meubels standaard 11,95 euro per pakket 

Wat houdt per pakket in? dus als u een bed als voorbeeld wilt retourneren bestaat deze uit meerdere pakketten als voorbeeld te noemen 3 aparte pakketten x 11,95 euro retour kosten betaalt u hiervoor. 

            

Levertijd               

Wat is de levertijd van het product?

Levertijden

Voor de volgende producten geldt een langere levertermijn van 6 tot 18 werkdagen

  • Alle meubels met beginnend artikelcode VDXL
  • Fietsen binnen Nederland
  • Iphones
  • Ipads 
  • Macbooks 
  • Tv´s
  • Overige Elektronica
  • Tuinhuizen
  • Grote speelgoed zoals speelhuizen
  • Elektrische kinderauto´s
  • Erotische artikelen
  • Onderdelen voor boten
  • Trailers boot/auto
  • Accessoires voor boten
  • Sportartikelen 
  • Dierbenodigdheden
  • Witgoed
  • Kleding
  • Zware producten vanaf 20 kilo
  • Alle VDXL artikelcodes hebben langere verzendtijd tot 24 werkdagen! zoals:

Banken, kasten en dressoirs hebben een levertijd van rond de 24 werkdagen!

Dit geldt ook voor onze Belgische klanten.

Let op nadat u per email een bevestiging krijgt dat u product verzonden is, dan kan het een tot 3 dagen duren voordat dit bij u geleverd wordt. Dit geld voor al onze producten! dit omdat wij ook afhankelijk zijn van de pakketdienst of leverancier die de bestelling bij u gaat leveren. 

 

U krijgt na dat wij u bestelling gereed hebben gemaakt een bevestiging dat u product geleverd gaat worden binnen 1 a 3 dagen. Vervolgens krijgt u binnen 48 uur de track en trace code per email om het pakket te volgen. Soms wordt deze niet aangemaakt en krijgt u dus geen track en trace code per email toegestuurd.

 Zie aub voor meer info onze levertijden via de volgende link: 

https://www.voordeelkoning.nl/service/levertijd/

 

Ik heb een product besteld, maar nog niet gehoord of het verzonden is. Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Uw product is nog niet verzonden of even niet voorraad. Op de home pagina onder aan staat bij ´´levertijden´´ staat de levertijd vermeld, maar u kunt ook inloggen om de status van uw product te bekijken. Wanneer het product verstuurd, ontvangt u vanaf 06:00 uur 's ochtends op de dag dat het product bij uw wordt afgeleverd een email met daarin een Track & Trace-code. Met deze code kunt u zien wanneer uw product geleverd wordt. Soms wordt deze mail in de spam-map geplaatst. Ook kan het zijn dat u helemaal geen track en trace code krijgt dat betekent niet dat u geen levering krijgt! meestal nadat wij bevestigd hebben dat wij u product hebben verzonden dan heeft u deze binnen 1 a 2 dagen in huis.

Kan ik ook aangeven wanneer mijn bestelling bezorgd kan worden?
Helaas is dit niet mogelijk, door middel van een Track & Trace-code kunt u zien wanneer het product wordt geleverd en rond welke tijd. Soms geven wij dit per email aan u door als er geen track en trace code beschikbaar is krijgt u alleen een bevestiging van verzending. U kunt ons altijd een bericht sturen om na te vragen welke dag of hoe laat u bestelling bezorgd gaat worden. Soms hebben wij nog niet direct antwoord dat betekent niet dat we u bericht niet gaan beantwoorden. Wij proberen elke klant op de hoogte te houden van de bestelstatus. 

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als blijkt dat u een bestelling heeft gedaan en deze blijkt plotseling bij ons of onze leveranciers uitverkocht te zijn? wij sturen hierover altijd netjes een email over om u te vragen wat u wilt doen. Wachten totdat w het weer binnen hebben? of een vervangend product leveren die in de buurt komt van uw bestelling. Of de order voor u te annuleren. 


Ontvangen producten

Ik heb een product dat gebroken/beschadigd is. Wat moet ik doen?
Maak foto’s van de beschadigingen en van de doos. Deze foto’s kunt u sturen naar info@voordeelkoning.nl. Vermeld daarbij uw ordernummer en een duidelijke toelichting welke onderdelen beschadigd/gebroken zijn. De meeste problemen lossen we binnen 24 uur op. Echter kan het soms iets langer duren. Dit is afhankelijk van de schade.

Ik heb een product ontvangen, maar het is niet naar wens. Wat moet ik doen?
U kunt het product binnen 30 dagen gratis naar ons retourneren. Wanneer u naar de pagina ‘retourneren’ gaat, vindt u het stappenplan voor het retourneren. Mocht u geen ander product ervoor in de plaats willen, dan storten wij binnen 14 werkdagen na de ontvangst van uw product het aankoopbedrag terug. Mocht u een ander product ervoor in de plaats willen, dan adviseren wij u vooraf een e-mail te sturen naar info@voordeelkoning.nl Vermeld daarin uw ordernummer en welk product u in de plaats wil ontvangen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het is niet compleet. Wat moet ik doen?
U kunt ons een e-mail sturen met daarin uw ordernummer en welk artikel u mist.  Wij zorgen er dan voor dat het niet geleverde product zo spoedig mogelijk naar u opgestuurd wordt.
 

Betalingen

Ik heb een product geretourneerd maar ik heb het aankoopbedrag nog niet terug gestort gekregen.
Nadat wij uw product in ontvangst hebben genomen, wordt deze gecontroleerd. Mocht alles in orde zijn, dan zal het aankoopbedrag binnen  dagen worden teruggestort op de rekening waarmee u de order heeft betaald. Indien de 14 werkdagen al verstreken zijn, dan vragen wij u contact met ons op te nemen.

Na bestelling blijkt toch product net uitverkocht te zijn, en nu? wij sturen u altijd een email met een vergelijkbare product of indien niet gewenst storten wij het geld binnen 14 werkdagen (als u vooraf heeft betaald terug op dezelfde bankrekeningnummer waar u mee heeft betaald). Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld als het bedrag verkeerd gaat of een verkeerde rekeningnummer is opgegeven!.

Bij de status van mijn product staat "wacht op betaling" terwijl ik al wel heb betaald. Wat moet ik doen?
Wanneer u niet via iDEAL of Paypal betaalt, verloopt de verwerking van de betaling wat langzamer. Bij overschrijving komt de betaling niet direct bij ons binnen. Heeft u via overschrijving betaald, dan kan het ook zijn dat u bent vergeten uw ordernummer te vermelden. De betaling wordt dan met de hand gecontroleerd, dit kan iets langer duren. Mocht de status na 5 dagen nog op ‘wacht op betaling’ staan, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

 

Persoongegevens

Kunnen jullie mijn persoonsgegevens wissen
Jazeker kunnen wij dit. U kunt een mail sturen met een verzoek om uw persoonsgegevens te wissen en dan zullen wij deze verwijderen uit onze database.

Waar kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt onderaan de nieuwsbrief op het linkje ik wil me afmelden klikken. U word dan direct uitgeschreven uit onze nieuwsbrief lijst.

 

Product aan de deur weigeren of blijkt wij deze al verzonden te hebben?

Kan ik een product aan de deur weigeren?

Ja zeker, maar dan duurt het langer voordat wij u bestelling kunnen annuleren en crediteren omdat wij moeten achterhalen waar het product zich op dat moment bevindt en bij welke pakketdienst of depo deze staat. Wij doen erg ons best om uw pakket zo goed en vertrouwd te versturen. Op het moment dat u dit weigert of een verkeerd adres hebt opgegeven. Dan kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Wat kan ik het beste doen als ik een product niet meer wil maar nu blijkt deze toch al verzonden te zijn. Geen probleem neem in dit geval contact met onze klantenservice via:info@voordeelkoning.nl

 

Product retour sturen?

Mag ik mijn product retour sturen?

ja dat is zeker mogelijk en wettelijk vastgesteld. En daar houden wij ons dus ook aan!.

U kunt de meeste producten binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retour sturen. uw product retour sturen kan uitsluitend in originele verpakking terug. Als de seal geopend is in het geval van een telefoon of laptop dan wordt deze niet retour genomen.

Halen jullie mijn product bij mijn thuis op?

Wij halen geen producten bij klanten op dus ook geen fietsen!, tenzij een product bij aankomst defecten heeft dan overleggen wij dit eerst met onze leverancier alvorens wij een product terug kunnen nemen, vaak haalt onze leverancier/groothandel het product bij de klant of ruilt deze om voor een ander.

Fietsen of andere bestelde producten die u retour dient te sturen dient u bij PostNL punt zelf in te leveren daarvoor kunt u via onderstaand e-mailadres contact opnemen voor een retour label die wij gratis voor u kunnen aanmaken.

Alvorens u iets retour terug zend doet u dit altijd via uw eigen account. Zodat wij u retour instructies kunnen toe sturen. 

 

Als u een retour op eigen initiatief teruggestuurd zijn wij niet aansprakelijk als dit verloren gaat! u dient altijd een aanvraag te sturen via uw eigen account geen gehoor? dan is u artikel buiten de retour termijn of op bestelling gedaan, dit geldt vaak bij onze meubels! houdt u aub altijd daar rekening mee dat deze niet altijd retour worden genomen!.